reklama

Slovaky mam radsi... (hned po Americanech)

Protoze mira jejich geneticky imprintovane falesnosti je mensi nez u Cechu. Proc to tak je nevim. Ale poznam to z emailu, ktere dostavam: ta co uz...mam sa hanbit za kazdeho debila co sa narodil na Slovensku? ... to by som nic ineho nerobila .... aha aka som vytrenovana ... ani to ma nezaskocilo, ze nieco tak luzovite pise cloviecik s titulom Mgr. ... inflaciou neprechadza len slovenska koruna, ale aj skolstvo, moralka, etc. ........mimochodom, keby ste niekedy isli cez Kosice, ste pozvany aj na ine gurmanske slovenske dobroty, nie len na halusky.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Neco takoveho po tech cyber-virtualnich kyblech mocuvky prichazejicich na mou adresu z Ceska opravdu potesi. Dalsi pise: Sorry za taketo vylevy hluposti, nie vsetci Slovaci su takito, ale ako hovorieval jeden moj priatel z vojny (bol som v Bechyni) z Prostejova: 'Lide su ruzne ... pitome a blbe. Nas mudrych je malo ...' Nedajte sa rozhadzat podobnymi nezmyslami"

Ale i Slovaci se dovedou rozcilit: "Hi, som si este teraz podrobnejsie precital, co ten kokot madarsky napisal tomu Rossovi a fakt to Hedvicek vystihol, ked mu okrem ineho napisal: Trepes kokotiny. Nikdy jsem proti Slovakum nic spatneho nerekl, mam mezi Slovaky vic kamaradu nez mezi Cechy a tvuj email je snad uplne prvni negativni odezva ze Slovenska, kterou jsem dostal za moc dlouho. Cesi mi nadavaji, to ano, ale Slovaci malokdy. Jsi ty vubec Slovak? Z Lucenca? Tak to jsi Madar, ne? Kezet csokolom! Fakt asi este budem reagovat, lebo ma uraza, ze ten nebetycny komunisticky kokot Spisiak z Lucenca robi hanbu Slovakom !"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale abych nechvalil jen Slovaky - par normalnich Cechu mi taky napsalo: "Zdravim.Myslim ze s tim sklenikovym efektem a s tou boudou s tim spojenou na USA mate pravdu.Tech boud na USA a horsich by se urcite naslo vic.Porad mi vrta hlavou proc tolika lidem lezi v zaludku nejsvobodnejsi a nejuspesnejsi spolecnost.Je to obyceja zakomplexovanost MALYCH a neschopnych lidi? Nebo je vtom neco jinyho? Nevim.Ja jsem si tech klacku , hazenejch mi pod nohy od komunistickych hlupaku zazil dost.Od roku 1970 jsem hral rockovou muziku s celkem uspesnou kapelou.Za tech 17 let jsme meli zakaz vystupovat nekolikrat pod ruznyma zaminkama.Nedavno jsem zjistil ze kapelnik byl estebak.pokousel jsem se zjistit jak to tenkrat opravdu bylo.nezjistil jsem vubec nic.Nikdo si nic nepamatuje v archivech nic nelze dohledat.Proste tlusta cara, jako by to nebylo."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A na me upozorneni na pripad reditele CT Lamberta jsem dostal nasledujici odezvu: "Na Vaši otázku snad každý Čech musí znát odpověď. Tento článek je typická ukázka morálky českého vlastence, který se pak nestydí kydat špínu na Vás, který se nebojíte nazývat věci pravými názvy.Myslím si, že minimálně 2 generace lidí v ČR jsou naprosto poznamenaní vlivem komunistů natolik, že nemá smysl se s nimi přít o pravdu. Skoro každý v sobě skrývá kus špíny, osobní zbabělosti a přisluhování komunistickému režimu, aby mu to stálo za to, omlouvat zrůdnost komunismu a snaží se tak sami před sebou omlouvat a morálně se očistit.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jenom jsem dosud ve svých 57 letech nepochopil, proč celý národ přistoupil na jejich vydírání. Také jsem doplatil vzděláním a nemožností vycestovat dál než do Zakopaného, ale neumřel jsem hlady a 2 děti také vychoval. Jen jsem musel víc pracovat a něco umět. To však není nikdy na závadu! Nezávidím soudruhům, kteří se¨měli sice dobře a brali víc peněz za méně práce nebo jen za mletí hubou. Zase museli opičkovat v prvomájových průvodech a na schůzích! Těm "chudákům", kteří se jen báli o svoji existenci, a proto podporovali (třeba jen pasivně) režim, bych vzkázal, že jsem důkaz, že člověk nemusel být v ROH ani se kamarádit v Rusko-českým kamaráčoftu. Přežil jsem to a do Jugoslávie jsem se dostal až po roce 1990, ale mohu se podívat do zrcadla a nepoblít se."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takze tak asi - dekuji vsem milym a hodnym lidem na Slovensku i v Cesku.

Ross Hedvicek

Ross Hedvicek

Bloger 
  • Počet článkov:  174
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem cizinec, ktery to vsechno u vas s velkym zajmem sleduje a vetsinou cumi jako zaba z kysky. Chcete-li mi okomentovat muj clanek, napiste mi na nizeuvedenou adresu. Slibuji, ze odpovim kazdemu. Zoznam autorových rubrík:  Co rikate hentemtomu?Nezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu