reklama

Turn On The Amp

Brian Epstein slovenskeho hard rocku a metalu se jmenuje Peter Lehotsky, akorat se to o nem jeste nevi. Na Slovensku, tady za oceanem uz to vime. Peter mi prave poslal CD slovenske metalove skupiny New Black Widow pojmenovane Turn On The Amp. Vlezl jsem si do jacuzzi a pustil 6.1. Jo vy nemate jacuzzi s 6.1 a barevnou hudbou pod vodou? No, to k vam casem taky prijde. Osolil jsem to jak pozadovano a uzival si to. Za ctvrt hodiny zastavily pred barakem auta a dostavily se me dospele deti, protoze jim nekdo telefonoval, ze se jejich stary tata uz docista zblaznil. Vysvetlil jsem jim, ze nemam zadne retro-flashes, muziku jsem odmitl zeslabit a z jacuzzi jsem vylezt taky odmitl.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Predesilam, ze jsem veteran rockovych vystoupeni, od Pink Floyd, kdyz jeste byli mladi az po Ozzie Osbourna, kdyz uz byl mooc starej a vsechno zive, zadna treti kopie z magnetaku A3. Pokusil jsem se ted navstivit jejich webstranku na teto adrese, ale kdyz jsem videl ty tmave fotky ruskych mafianu v dlouhych kozenych kabatech tak jsem to radsi hned vypnul a tyto sve dojmy vam pisu neznecisten nejakou znalosti cehokoliv o teto skupine.

Nahravka je to digitalni, tudiz velice cista. Mozna az prilis cista. Jako treba v pisni Barracuda, kterou sestry Wilsonovy nahraly uz pred triceti lety a jeste porad je to iritujici pisnicka, pekne kytarove riffy, zpevacka vriska jako kdyz ji na noze bere, myslim ze to zpivala ta tlusta Ann, Nancy je ta peknejsi, co hraje na kytaru - ale jinak je tam prazdno. Tedy abych tem klukum nekrivdil, tak prazdno jako v Barracude tam neni, ale semtam je to slyset.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nejlepsi pisnicky jsou (podle mne a v tomto poradi) Free Souls, An Old Hippie a The Naive. Texty jsou napsane docela dobre, ale ten co to zpiva zretelne potrebuje DELSI pobyt v USA aby mu ta anglictina zacala byt vlastni, protoze neni - a aby se zbavil toho strasliveho ukrajinskeho prizvuku.

Uplne zvlastni kapitolou je posledni pisnicka Suicide Baby, ktera je z hudebniho hlediska snad nejlepsi z celeho cedecka, ale (ted nevim, jestli je to stejny zpevak jako u predchozich pisnicek) zpevak tam uplne opustil snahu, aby znel jako James Hetfield z Metallica a zacal zpival tenorkem jako Peter Nagy, kdyz snil o Krystince, co iba spi a pada z vysokych skal (Tatry?). Vysledek je "disturbing". Doporucuji tu dobrou muziku opatrit jinym textem a nazpivat nekym jinym.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zaver: Ackoliv tyhle deti trochu zaspaly dobu s hudebnim stylem a jsou nejmene 15 let pozadu, je to porad prekvapive dobre a hodne doporuceni. Jsem si jist, ze Brian Epstein slovenskeho metal rocku (=Peter Lehotsky) jim brzo zajisti plne stadiony divaku a headbanging fanousku. Pokud ne a vychodoevropsti divaci porad davaji prednost castuskam, tak jim vsem doporucuji emigrovat, protoze s takovou muzikou by se tady urcite prosadili. Chvalim.

Ross Hedvicek

Ross Hedvicek

Bloger 
  • Počet článkov:  174
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem cizinec, ktery to vsechno u vas s velkym zajmem sleduje a vetsinou cumi jako zaba z kysky. Chcete-li mi okomentovat muj clanek, napiste mi na nizeuvedenou adresu. Slibuji, ze odpovim kazdemu. Zoznam autorových rubrík:  Co rikate hentemtomu?Nezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu